Urządzenie do pomiaru kolorów + oprogramowanie + wsparcie = wszechstronna beztroska

Serwis i wsparcie HunterLab – zorientowane na klienta, szybkie, wyjątkowe.

Zespół HunterLab Europe zapewnia kompetentne i przyjazne wsparcie od pierwszego zapytania do zakupu i nie tylko. Korzystasz z krótkich czasów reakcji, niestandardowych rozwiązań, wysokiej jakości porad naszych doświadczonych inżynierów aplikacji i wyjątkowego wsparcia telefonicznego, internetowego lub na miejscu.
Zapewnia to bezpieczeństwo i właśnie to robi różnicę.

Bierzemy cię za rękę

Wsparcie przy wdrażaniu i pomiarach.

Aktualizacje

Aktualizujemy urządzenie na bieżąco.

Bezpieczna zdalna konserwacja

Eksperci HunterLab w dziedzinie kolorymetrii są na wyciągnięcie ręki.

Konserwacja

Ważny element składowy przepływu pracy:

Konserwacja i kalibracja dla stałej jakości.

Zalecamy coroczną konserwację każdego z naszych spektrofotometrów. Nasi technicy serwisowi przyjadą do Twojej siedziby lub możesz wysłać do nas swoje urządzenie. Standardowy pakiet konserwacyjny obejmuje wymianę zużywających się części, kompleksową kontrolę działania i raport z testów dokumentujący konserwację. Na życzenie możemy przedstawić dalsze kwalifikacje.

Z przyjemnością opracujemy plan serwisowy dostosowany do Twoich potrzeb i budżetu.

Twoje zalety

Regularne kontrole w naszej siedzibie lub w siedzibie klienta zapewniają szybkie i wiarygodne wyniki kolorystyczne w całym procesie produkcyjnym.

 

  • Mniej skarg klientów
  • Wyższa jakość produktu
  • Redukcja odpadów
  • Zwiększanie wydajności
  • Produkcja w różnych lokalizacjach z tymi samymi wartościami docelowymi
  • Obiektywna komunikacja kolorów

Naprawa

Przywrócimy Twoje urządzenie do działania.

Urządzenia HunterLab do pomiaru kolorów są trwałe i absolutnie niezawodne. Jeśli jednak naprawa okaże się konieczna, nasi specjaliści ds. serwisu zadbają o to, by spektrofotometr HunterLab był natychmiast gotowy do pracy z maksymalną wydajnością i dokładnością.

We wszystkich przypadkach, niezależnie od tego, czy chodzi o naprawę, konserwację czy rozwiązywanie problemów, prosimy o kontakt.

Certyfikowana usługa

Certyfikowany serwis HunterLab może zapewnić autentyczne części i zatwierdzoną diagnostykę naprawczą, której urządzenie potrzebuje, aby działać z optymalną wydajnością.

Diagnoza

W większości przypadków wystarczy wysłać do nas swoje urządzenie (prosimy o wcześniejsze poinformowanie nas telefonicznie lub e-mailem), a my przeprowadzimy diagnozę i odeślemy je naprawione w ciągu kilku dni (nie mogą być wymagane żadne specjalne akcesoria).

Urządzenie zastępcze/pożyczka

Czy potrzebujesz urządzenia zastępczego na czas naprawy? Żaden problem! Skontaktuj się z nami, a my postaramy się dostarczyć Ci wypożyczone urządzenie.

Wsparcie zdalnego dostępu

Support wie Sie ihn brauchen. Schnell & Sicher.

Mit einer sicheren Remote-Verbindung zu Ihrem HunterLab-Farbmessgerät können unsere Support-Spezialisten direkt mit Ihnen und Ihrem Messgerät kommunizieren. Mit integrierten Funktionen zur Chat- und Dateiübertragung unterstützen wir Sie bei Anwendungsfragen und auch bei komplexeren Aufgaben wie Software-/Firmware-Updates und Validierung der Geräteleistung.

Schnell, einfach und unkompliziert per Fernwartung. Unsere Spektralphotometer Aeros®, Agera® und Vista® verfügen über die Möglichkeit der webbasierten Kundenunterstützung. Mit Ihrer Freigabe schalten wir uns compliancegerecht auf Ihr Gerät und können Ihnen so bei Diagnose, Softwareaktualisierung oder Anwenderschulung aus der Ferne helfen. Der HunterLab Remote Access Support (RAS) ist beim Kauf eines der Geräte (Aeros®, Agera® oder Vista®) das erste Jahr inklusive.

HunterLab weltweit:

  • Headquarters, North / South America

    Hunter Associates Laboratory, Inc.

  • 11491 Sunset Hills Road

    Reston, VA 20190-5280

  • +1 571 470 6028

  • Asia-Pacific

    HunterLab Asia Limited
  • Flat E, 13F Leahander Centre,

    28 Wang Wo Tsai Street,
    Tsuen Wan,
    New Territories,
    Hong Kong

  • +852 2406 1723

  • Europe / Middle East / Africa

    HunterLab Europe GmbH

  • Dr.-August-Einsele-Ring 15

    82418 Murnau

  • +49 8841 9464

Bezpośredni kontakt z naszymi technikami:

Sie haben eine technische Frage bzw. Problem mit Ihrem Farbmessgerät oder Software?

Füllen Sie das untenstehende Formular aus und wir helfen Ihnen so schnell es geht (auch an Wochenenden und Feiertagen).

Maks. rozmiar pliku: 768 MB.
To pole jest używane do walidacji i powinno pozostać niezmienione.

Oprócz urządzeń pomiarowych i oprogramowania oferujemy również różne usługi.

Chcesz zagłębić się w kolorymetrię? Zarezerwuj jeden z naszych kursów kolorymetrii, online lub w siedzibie firmy. Oferujemy również niestandardowe pomiary, opcje wynajmu i liczne rozwiązania specjalne. Przekonaj się do naszych precyzyjnych spektrofotometrów i kompetentnej obsługi.